Wednesday, September 16, 2009

W sobotę dam się policzyć

Rowerzystka na remontowanej drodze rowerowej Radio Merkury organizuje liczenie poznańskich rowerzystów. Każdy miłośnik dwóch kółek, aby zostać porachowanym, powinien stawić się w najbliższą sobotę w samo południe na placu Wolności. Po przejechaniu specjalnej bramki przez uczestników imprezy będzie można ocenić, jaki procent uczestników ruchu drogowego stanowią rowerzyści. Może, gdy okaże się, że doliczono się bardzo wielu rowerzystów, będziemy mogli wyjechać z cienia ;) Na uczestników festynu towarzyszącego liczeniu czekają też inne atrakcje. Pojawi się Marcin Sapa, gwiazda Tour de France, będzie konkurs na najbardziej "odjechany" rower, zabawy dla dzieci i nauka jazdy na rowerach poziomych.

O festynie piszą:


Poznań radio station "Mekury" is an organiser of a big counting Poznań city bikers. Every biker who want to be counted should show up September 19th at Freedom Square and cycle through a special gate. After this we'll find out how many city bikers are in our city. The organiser believes that it helps to convince our local authorities that bikers are... a real power :) The bikers also are going to sign a petition with one simple demand: "We want more bike lines in Poznań". The counting will be connected with a street party. According to plan: meeting with Marcin Sapa (the only polish bikers in Tour de France), chosing of the most beautiful bike and short course of riding horizontal bike. See you at Saturday :)


5 comments:

  1. No nie wiem czy to dobre, bo jak sobie przypomnę ilu rowerzystów jest na ulicach a ilu jeździ na Masę... to nawet nie jet promil. Na liczenie tym bardziej by nie przyszli :)

    ReplyDelete
  2. Hm, podeszłam do pomysłu z wielkim zapałem i pomyślałam, że inni też tak zareagują. Jednak już po przyjeździe do domu moja lepsza połowa sprowadziła mnie na ziemię: "A co ja jestem, żeby mnie liczyć...???". ;) W promocję wydarzenia, jak widzę w necie, zaangażowały się rozmaite środowiska rowerowe. W tym szansa na dobrą frekwencję. Przekonamy się w sobotę.

    ReplyDelete
  3. UWAGA! Impreza zaczyna na Malcie pod Poznańskim Węzłem Rowerowym! :) Spod węzła ruszamy za Sapą na Plac Wolności. ZASAP SIĘ ZA SAPĄ! ;) Tradycyjnie już (trzeci i ostatni raz w tym roku ;) na rowerzystów czekać będą koszulki, opaski rowerowe i woda mineralna na tę krótką drogę! :) Liczenie na Pl. Wolności po przybyciu wszystkich rowerzystów (ok. 12:00).

    ZAPRASZAM! :)

    ReplyDelete
  4. A szczegóły na www.allforplanet.pl :)

    ReplyDelete